|
Regulamin sklepuWitamy w naszym sklepie.Posiadamy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych wszystkich marek. Adres sklepu: ul. Grunwaldzka 31 15-893 Białystok tel. (85) 663 13 52
531 330
888
Możliwy odbiór osobisty po uprzednim ustaleniu terminu. W przypadku odbioru osobistego prosimy o zalicytowanie wybranego towaru oraz kontakt w celu ustalenia terminu odbioru. DANE DO PRZELEWU: ULES ul. Grunwaldzka 31 15-893 Białystok Nr rach. 10 1140 2017 0000 4302 1142 0231 (MBank) Nasz login z allegro to: ULES_PLObowiązuje od dnia 25.12.2014 roku
Informacja o Firmie: Sklep internetowy ULES, działający pod adresem www.ules.pl jest własnością firmy ULES S.C. z siedzibą w Białymstoku (15-893) przy ulicy Grunwaldzkiej 31, NIP 5421361842 I. Oferta sklepu ULES. Zawarcie umowy sprzedaży. 1. Administratorem ULES jest firma ULES S.C.
2. Sklep internetowy ULES umożliwia Klientom: b) uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym ULES
3. ULES nie udostępnia informacji o numerach części, ani
nie sprawdza historii pojazdów. 6. Korzystanie z ULES możliwe jest za pośrednictwem komputera oraz innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internetowych, posiadających odpowiednie oprogramowanie, w tym przeglądarkę internetową. Sklep został zoptymalizowany dla następujących parametrów technicznych: a) przeglądarka Google Chrome, Internet Explorer (wersja 9 i wyżej), Mozilla Firefox, b) rozdzielczość: optymalna 1024x768, c) system operacyjny: Ms Windows, Mac OS, Android, d) wymagania sprzętowe: komputer lub urządzenie mobilne posiadające procesor o taktowaniu co najmniej 1 GHz oraz pamięć RAM co najmniej 512 Mb,
II. Korzystanie ze strony internetowej ules.pl
1. Korzystanie i rejestracja w Ules.pl są dobrowolne oraz bezpłatne. Warunkiem korzystania z ULES jest akceptacja i przestrzeganie regulaminu. 2. ULES zastrzega sobie prawo do umieszczania treści reklamowych w formach stosowanych w Internecie. 3. ULES uprawiony jest do okresowego wyłączenia dostępności Sklepu lub jego części w celu jego rozbudowy lub konserwacji, krótkich przerw w dostępie do Sklepu bez podania przyczyny. 4. Korzystanie z ULES odbywa się na wyłączne ryzyko Klienta. ULES nie udziela żadnej gwarancji poprawności działania Sklepu, jego kompletności i przydatności do osiągnięcia celów określonych w pkt. I.2. 5. ULES nie odpowiada w szczególności za: a) jakiekolwiek szkody Klienta spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem wiadomości oraz stron internetowych, b) treści reklam umieszczanych w ramach sklepu, c) spam, wirusy, konie trojańskie oraz inne zagrożenia związane ze środowiskiem Internetu, d) przerwy w funkcjonowaniu ULES zaistniałe z przyczyn niezależnych od ULES, w szczególności z przyczyn technicznych takich jak: konserwacja, wymiana sprzętu, przegląd ani też z przyczyn spowodowanych siłą wyższą, w szczególności strajków, wojny, powodzi, pożaru itp. e) szkody spowodowane przez działanie użytkowania niezgodnie z niniejszym regulaminem lub z powszechnie obowiązującym prawem, jak również nieprawidłowym korzystaniem ze ULES, f) szkody powstałe na skutek wykorzystania przez użytkowników danych i informacji zawartych w ULES, 6. ULES wskazuje ponad to, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniami typowymi dla środowiska Internetu, takimi jak: spam, wirusy, konie trojańskie, ataki hakerskie. 7. ULES podejmie działania zmierzające do wyeliminowania wskazanych w pkt. 6 zagrożeń, w szczególności przez: a) kontrolę plików zapisanych na serwerze programem antywirusowym oraz wykrywającym szkodliwe oprogramowanie i działania osób trzecich, b) przeciwdziałanie rozpowszechnianiu spamu.
III. Zamówienia
1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za
pośrednictwem koszyka (formularza zamówień) na stronie
sklepu Ules.pl, poprzez e-mail wysłany na adres sklepu:
ules.pl oraz za pośrednictwem komunikatora internetowego
Gadu-Gadu. Zamówienia realizowane są w kolejności ich
składania. 3. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzymuje e-mail potwierdzający odebranie złożonej oferty (zamówienia). Wiadomość ta nie stanowi jeszcze oświadczenia o przyjęciu oferty. Po weryfikacji treści złożonej oferty Klient otrzyma informację elektroniczną o przyjęciu lub nie przyjęciu przez ULES złożonej oferty (zamówienia). Otrzymanie wiadomości elektronicznej przez Klienta o przyjęciu oferty (zamówienia) przez ULES stanowi przyjęcie oferty przez ULES w rozumieniu kodeksu cywilnego; z chwilą otrzymania informacji o przyjęciu oferty złożonej przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. 4. Zamiast informacji elektronicznej, o której mowa powyżej, w celu zawarcia umowy sprzedaży ULES może skontaktować się z Klientem w inny sposób celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia. W takim przypadku do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi po dokonaniu zgodnych ustaleń pomiędzy ULES a Klientem.
IV. Ceny
V. Dostawa
2. Czas dostawy 2.2. Na termin otrzymania przesyłki składa się:
a) czas realizacji zamówienia, tj. kompletowanie towaru,
forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży,
spakowanie paczki
4. Nieobecność osoby uprawnionej do odbioru dostawy, inne
przyczyny niedostarczenia towarów
VI. Formy płatności
ULES s.c. w tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia
Płatność za zamówienie następuje przed rozpoczęciem
realizacji umowy sprzedaży przez ULES, a po jej zawarciu i
powinna być dokonana w dniu zawarcia umowy sprzedaży; ULES
uprawniony jest do wstrzymania się ze swoim świadczeniem do
chwili wpływu zapłaty za towar na ww. rachunek bankowy. W
przypadku niedokonania zapłaty w terminie 7 dni od daty
zawarcia umowy Klient zostanie wezwany do dokonania zapłaty
w terminie dodatkowym pod rygorem odstąpienia przez Lellek
Sklep od umowy sprzedaży,
VII. Odstąpienie od umowy przez konsumenta
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta odebrała towar. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować ULES o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie Sklepu 4. Do zachowania 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy: a) wysłanie jednoznacznego, podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy pocztą na adres ULES, ul. Grunwaldzka 31, 15-893 Białystok b) wypełnienie online formularza o odstąpieniu od umowy, który znajduje się na stronie ules.pl 5. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy drogą elektroniczną, o której mowa w pkt 5 b) i c) ULES niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na adres mailowy wskazany w oświadczeniu. 6. Klient, po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar do ULES, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. 7. Towar odsyłany jest przez Klienta do ULES na koszt Klienta. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jedynie w przypadku gdyby ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą, np. z powodu wymiarów, ULES zobowiązuje się do odebrania towaru na swój koszt. 8. W przypadku zwrotu towaru na skutek odstąpienia od umowy, Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Towar powinien być w miarę możliwości zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Dopuszczalna jest jednak sytuacja, w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością, z zastrzeżeniem pkt. 14 ust. b. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. 10. W przypadku uwzględnienia oświadczenia o odstąpieniu od umowy ULES zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klient a płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez ULES), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym ULES został poinformowany przez Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. ULES może wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia ULES dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę sprzedaży uważa
się za niezawartą. Klientowi zostanie wystawiona korekta do
dokumentu zakupu. a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (m.in. nośniki z mapami do systemów nawigacji satelitarnej, nośniki USB (PenDrive), sterowniki układów napędowych).
VIII. Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego ULES
1. Wszelkie towary dostępne w ULES pochodzą z legalnego źródła. 2. ULES zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi towaru niezwierającego wad.
A) Warunki Reklamacji 1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ULES w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wady fizycznej.
2. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, powinien być
wysłany do Sklepu na koszt ULES. Zgłoszona wada fizyczna
towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi
czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego
wydania a) opis występujących wad fizycznych lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują, b) wskazanie, czy Klient domaga się usunięcia wady, czy też wymiany towaru, czy też składa oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona,
c) dane kontaktowe Klienta, w postaci adresu do
korespondencji, numeru telefonu oraz adresu e-mail, jeżeli
Klient takowy posiada. 10. W przypadku uznania reklamacji ULES dokona wymiany albo naprawy towaru oraz odeśle go w terminie 14 dni na adres Klienta oraz na koszt ULES. 11. ULES wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwie lub wymagać będą nadmiernych kosztów, poinformuje o tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do: a) żądania obniżenia ceny towaru, b) żądania zwrotu ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy, c) wyboru innych zaproponowanych przez ULES towarów. Po dokonaniu wyboru roszczenia oraz wskazaniu rachunku bankowego przez Klienta zostanie mu zwrócona cena albo jej odpowiednia część w terminie 14 dni od wskazania przez Klienta, z którego z roszczeń korzysta,
12. W przypadku nieuznania reklamacji ULES poinformuje o
tym Klienta oraz wyśle mu towar przesyłką pocztową na koszt
ULES. a) nieprawidłowego montażu i uruchomienia, jeżeli czynności te nie zostały wykonane przez ULES lub podmiot trzeci, za który ULES ponosi odpowiedzialność, albo Klienta, który nie postępował według instrukcji otrzymanej od ULES
b), w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego
oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu
innych elementów pojazdu.
B) Warunki Gwarancji 1. Produkty sprzedawane przez ULES mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. ULES nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane towary. 2. W przypadku towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować towar posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a ULES może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do ULES, b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od ULES w związku z niezgodnością towaru z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień zawartych w dziale A) Warunki Reklamacji 3. W przypadku skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych i reklamowania towaru za pośrednictwem ULES, Klient zobowiązany jest do: a) wysłania wadliwego towaru na swój koszt; w przypadku uwzględnienia roszczeń zgłaszanych przez Klienta, poniesiony przez niego koszt wysyłki towaru do ULES zostanie Klientowi zwrócony. Sklep nie przyjmuje przesyłek, gdzie koszty przesyłki płatne są przez adresata przy odbiorze, tj. za pobraniem. b) dołączenia do reklamowego towaru kserokopię dokumentu sprzedaży oraz oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
IX. Uszkodzenia i braki w transporcie.
X. Dane osobowe 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – informujemy, iż dane osobowe Klientów ULES są przechowywane i przetwarzane w zbiorze danych osobowych prowadzonych przez ULES S.C. Dane osobowe zbierane i przetwarzane są w następujących celach:
a) w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na
podstawie zamówienia w ULES przez Klienta, 2. Administratorem danych jest ULES s.c. Łukasz Milewski Katarzyna Milewska z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 31 w Białymstoku. NIP: 542-316-18-42 a) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Łukasz Milewski, email: ules@ules.pl. Powyższy email. stanowi adres kontaktowy do zgłaszania wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. Możecie Państwo zgłaszać problemy związane z przetwarzaniem danych osobowych także na inne adresy do korespondencji opublikowane się na stronach internetowych serwisu, w tym do korespondencji listownej, jak również drogą telefoniczną, niemniej administrator, mając na względzie odpowiednio szybkie podjęcie odpowiednich do charakteru sprawy czynności merytorycznych, rekomenduje korzystanie z adresu e-mail podanego powyżej.
c) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z RODO i innych przepisów prawa, posiadają Państwo prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody. d) posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy uznają Pańswto, iż przetwarzanie Waszych danych osobowych narusza przepisy RODO. 3. Państwa dane osobowe mogą udostępniane lub przekazywane do przetwarzania: a) naszym pracowniom i współpracownikom, żeby mogli realizować swoje czynności związane z obsługą serwisu, b) przewoźnikom i operatorom pocztowym, c) platformom płatniczym, d) różnego rodzaju wyspecjalizowanym przedsiębiorcom, wspomagającym nas przy realizacji zadań serwisu, e) organom administracji państwowej, w związku z obowiązkami prawnymi, f) firmom windykacyjnym, kancelariom prawniczym, sądom i innym podmiotom w związku z dochodzeniem roszczeń, g) do biura podatkowego,
4. ULES zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nie udostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta. 5. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, lecz niezbędna do wykonania zawartej z nami umowy. Akceptując regulamin, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. XI. Prawa autorskie
ULES jest własnością administratora. Zawarte w ULES
materiały tekstowe, graficzne oraz rozwiązania
informatyczne są chronione prawnie, w szczególności
przepisami ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i
prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24 poz 83 ze zm.) XII. Postanowienia końcowe
2. ULES ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia
osobie trzeciej (jako podwykonawcy). |
|